Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

maandag 14 november 2011

Kerstkaart

Hier een kerstkaart! De achtergrondstempel is van Karen's Doodles en heet "The Santa House" en de voorgrondstempel is er één van Inger Harding.

Deze kaart maakte ik voor:
Karen's Doodles waarvoor je je moest laten inspireren door een lied.
Het lied bij mijn kaart is : I'm dreaming of a white christmas.

Daarnaast doet hij mee aan de challenge van het Scrap Cards Challenge Blog, met de volgende keuze: bloemen,lint en knopen.

Ik stuur hem ook in bij het 2 Sisters Challenge Blog met : Anything goes.

Als laatste gaat hij naar de Digital Tuesday Challenge met het thema: Anything goes.


5 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gemaakt Hennie. Wat een leuke stempel heb je gebruikt en erg mooi ingekleurd!
    Bedankt voor je deelname bij Karen's Doodles!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje zeg! Erg mooi zo'n hoofdzakelijk witte kaart, de stempels komen zo prachtig uit!

    Liefs, Karen's Doodles NL

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Inny!
    Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart Inny, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig allemaal en wat ben je toch een bezig bijtje! Geweldig Henny!
    Liefs, Vonne

    BeantwoordenVerwijderen