Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

zaterdag 25 februari 2012

Stempelen op kraft

Dit keer een kaart gemaakt met een stempel op kraftpapier.
Voor het stempelen op kraft vind ik het het mooist om een nostalgische stempel te gebruiken. Gelukkig heb ik er daar heel wat van, waaronder deze!
De kaart doet mee aan de volgende challenges:
Alles met en over kleuren met Derwents : Kleuren op kraft.
My Mums Craftshop Challenge : Buttons & Ribbons.
Scrap Cards Challenge Blog :Herenkaart (voor een klein heertje).


3 opmerkingen:

  1. aboslutely stunning card thanks for joining us at MMCS hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje!!
    Bedankt voor je deelname bij Derwent/Prisma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful and sweet! Thanks for sharing!
    hey, we have a giveaway here, just stop by and add your name on the list
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen