Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

woensdag 16 december 2015

Een tag

Dit keer heb ik een tag gemaakt. Een tag is een enkelvoudig kaartje in de maten 8 x 16 cm. of 10.5 x 21 cm.
Het is net weer anders werken dan een gewone kaart, maar erg leuk om te doen. Op de kaartensite van Tiets ( http://kaarten-maken-met-tiets.clubs.nl/ ) is momenteel een wedstrijdje met tags. Zeven dagen lang maak je elke dag een tag naar opdracht.Bij deze tag was de opdracht: kant en lint.
Verder heb ik de volgende snijmallen van Marianne Design gebruikt: LR0271, CR1276 en LR0393.
Verder heb ik hem afgewerkt met parelbloempjes en de perlenpen
Ik laat deze tag ook meedoen aan de volgende challenges:

MD Krea Diva's: Weihnachten
Marianne Design Diva's: Alles mag + 3 MD producten.
AnMa Creatief: Alles mag
SS Wednesday Challenge: Tag it
SS Monday Challenge: Add a pinch (pearls)

8 opmerkingen:

  1. Wauw! In een woord GEWELDIG Henny, zo mooi van kleur, heel sfeervol en prachtige details.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty tag which captures the feel of a winter wonderland so beautifully! Thank you so much for sharing and for playing along with us over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card, love the color and image you used!
    Thanks for join us at MMD Challenge Blog!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tag heb je gemaakt! Gezellig dat je nog een keer meedoet bij AnmaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous creation in beautiful colours!
    Thank you for sharing with us here at Kreadiva´s!
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen