Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

dinsdag 29 november 2016

Winterkaart

Nog een kaart gemaakt vandaag.
Dit keer geen vierkant, maar in de vorm van mal YCD10001 van Yvonne Creations, waarbij ik de middelste laag er zelf bij heb getekend.
De randen zijn afgewerkt met snowpaint en stickles.
Verder heb ik een (ouder) 3D plaatje gebruikt van Yvonne Creations uit de serie Christmas Time.
Heb het geheel op een standaardje geplakt en de Mal PM 1007 uit de winterfun serie van Precious Marieke er in een halve cirkel voor geplakt.

Nu kan hij nog op de valreep meedoen met de challenges:

Hobbyjournaal : Winterkaart.
Craft Addiction Challenge Blog : Winter.

1 opmerking:

  1. Prachtig hoor!!! Dankjewel voor je deelname bij CraftAddiction challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen