Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

maandag 4 december 2017

Roze kaart

Nu weer even een Magnolia kaartje. De stempel is ingekleurd met mijn copics.
Verder is hij "aangekleed" met diverse snijmalletjes (Swirls, blaadjes, kerstroos), pareltjes, glitter (stickles)en steentjes.
Op het tekstje nog een bedeltje geplakt.
De kaart doet mee aan de volgende challenges:

Midweek Magnolias: Christmas is coming.
Paradise of Magnolia: Anything goes.
Simply Magnolia: Winter.
Lovely Hanglar or sweet Magnolia: Parels, Glitter,Steentjes.
Marvelous Magnolia: Anything goes.
Paradise of stamps: Anything goes.
Crea Chickys: Christmas.

5 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje in roze-tinten Inny. Heel mooi zoals je tilda in hebt gekleurd en de kaart is verder prachtig uitgewerkt. Van deze kerstkaart wordt de ontvanger vast en zeker erg blij ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan onze Challenge bij Crea Chicky's.
    Groetjes Joukje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for participating in the Simply Magnolia challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje ik hou van roze en wat leuk dat je met onze challenge mee doet.
    Gr. Ilona
    Dt coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely pink card for Christmas. ♥
    Thanks for playing along with us at Simply Magnolia
    xx Elin

    BeantwoordenVerwijderen